Працівник не може виконувати роботу за станом здоров’я: підстави
Запитання
Які документи підтверджують, що особа не може працювати за станом здоров’я?
Відповідь
Шпаргалка: Як діяти роботодавцю, якщо МСЕК встановила працівнику інвалідність
Порядок розірвання трудового договору з ініціативи роботодавця у зв’язку з виявленням невідповідності працівника займаній посаді за станом здоров’я за наявності в нього права на призначення дострокової пенсії за віком затверджений постановою Кабміну № 1449 наприкінці минулого року — 27 грудня.
Згідно з цим документом, підтвердити невідповідність займаній посаді за станом здоров’я можуть:
- довідка закладу охорони здоров’я (в ній має бути наведена інформація про заключний висновок лікарсько-консультативної комісії щодо зміни місця роботи, таку інформацію зазначають у журналі запису висновків комісії);
- повідомлення роботодавцю щодо групи інвалідності та її причини;
- виписка з акта огляду медико-соціальної експертної комісії;
- індивідуальна програма реабілітації (якщо її надали);
- медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника певної категорії (документ видає комісія з проведення медичних оглядів).
- Чи розслідувати раптове погіршення стану здоров’я працівника
- Чи обов'язково переводити працівника на легшу роботу за станом здоров'я
- Як встановити факт невідповідності виконуваній роботі за станом здоров’я особи з інвалідністю
- Чи може роботодавець розірвати трудовий договір з працівником, який за станом здоров’я не відповідає своїй посаді
Джерело: Північно-Східне міжрегіональне управління Державної служби України з питань праці
Любі читачі, команда Цифрового видавництва Експертус продовжує працювати і надавати вам професійну підтримку
У разі, якщо вам потрібні консультація експерта або відповідь на питання, передплатіть за спеціальною ціною електронний журнал «Довідник спеціаліста з охорони праці» або систему «Експертус Охорона праці»