Вимоги до організації роботи гірськолижних курортів

На період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) запроваджено нові правила роботи гірськолижних курортів. Дізнайтеся, яких протиепідемічних заходів мають дотримуватися суб’єкти господарювання, відповідальні за організацію роботи гірськолижних курортів, та відвідувачі курортів.

 

 

Протиепідемічні заходи під час роботи гірськолижних курортів на період карантину визначено у постанові МОЗ № 21 від 01.12.2021 (далі — постанова № 21). Документом зобов’язано суб’єктів господарювання дотримувати санітарного законодавства та вимог, встановлених Кабміном на час карантину.

Правила роботи гірськолижних курортів

Як проводити температурний скринінг працівникам

Обов’язки керівників та відповідальних осіб

Постановою № 21 передбачено, що керівник суб’єкта господарювання або відповідальна особа, яка пройшла відповідний інструктаж та призначена наказом керівника суб’єкта господарювання, забезпечують:

  • проведення температурного скринінгу безконтактним методом усім працівникам перед початком робочої зміни;
  • проведення роз’яснювальної роботи з працівниками щодо вакцинації від COVID-19, індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів COVID-19 серед працівників відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.

Крім того, керівник або відповідальна особа повинні не допускати до роботи працівників, які не надали документи, що підтверджують вакцинацію від COVID-19, негативний результат тестування або одужання від зазначеної хвороби та працівників, які мають симптоми ГРВІ чи температуру понад 37,2 °C.

Працівники, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2°C або ознаки респіраторних захворювань, не допускаються до виконання обов’язків та скеровуються до надавачів первинної медичної допомоги відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.

На вході до приміщень готелів, садиб та на території гірськолижних курортів необхідно розмістити інформаційні матеріали щодо вакцинації від COVID-19, заходів профілактики та протидії поширення коронавірусної хвороби.

Правила роботи гірськолижних курортів  Яку допомогу отримують медпрацівники, які захворіли на COVID-19

Надавати послуги дозволяється лише тим людям, у яких перевірили наявність COVID-документів. Повнолітні відвідувачі та клієнти повинні мати документ, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 або негативний результат тестування чи одужання.

Перевірку COVID-документів рекомендується проводити під час поселення до готелю або під час придбання абонементу на гірськолижне катання. Також можна організувати спеціальні центри перевірки документів. 

Відвідувачам курорту рекомендується присвоїти унікальну позначку (наліпку на верхній одяг або шолом), яка б дозволила ідентифікувати те, що документи у людини вже перевірялись. Також позначка має свідчити про те, хто саме її видав: який суб’єкт господарювання.

Це потрібно, щоб уникнути повторних перевірок документів та дати можливість відвідувачам користуватися суміжними послугами (послугами підвісних канатних доріг, вуличних ярмарок, закладів розваг, що розміщені на відкритій території).

Яким чином та в якому місці перевіряти наявність необхідних документів залишається на вибір бізнесу. 

Відповідальність за організацію та виконання заходів покладається на суб’єктів господарювання, що надають готельні та інші послуги відвідувачам (клієнтам) гірськолижних курортів.

Керівники суб’єктів господарювання, що надають готельні та інші послуги відвідувачам (клієнтам) гірськолижних курортів, повинні забезпечити:

  • наявність достатнього запасу засобів індивідуального захисту та їх використання працівниками (захисні маски або респіратори, які закривають ніс та рот, у тому числі виготовлені самостійно, захисні рукавички);
  • постійну наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників в службових санвузлах та санвузлах загального користування;
  • вологе прибирання місць найбільшого скупчення відвідувачів;
  • централізований збір та утилізацію використаних засобів індивідуального захисту.

Обов’язки відвідувачів гірськолижних курортів

Відвідувачі (клієнти) гірськолижних курортів зобов’язані:

  • перебувати в закритих приміщеннях та в місцях загального користування в одягнутих засобах індивідуального захисту, зокрема захисних масках або респіраторах, які закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно;
  • дотримуватись респіраторної гігієни та етикету кашлю.

На вимогу працівників закладів відвідувачі повинні надати:

  • документи, що підтверджують вакцинацію від COVID-19, негативний результат тестування або одужання особи від зазначеної хвороби;
  • документи, що підтверджують вік особи, оскільки норми щодо наявності COVID-документів не застосовуються до неповнолітніх.

 

 

 

 



зміст

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді