Зі скількох працівників має складатися служба охорони праці

1171

Запитання

Чи може до служби охорони праці входити тільки один інженер? Чи можна її підпорядкувати першому заступнику генерального директора?

Відповідь

Відповідно до пункту 3 статті 64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.

Тому чисельний склад служби охорони праці визначає керівник підприємства.

Як створити службу охорони праці на підприємстві та які її повноваження, визначає стаття 15 Закону про охорону праці. Вона містить однозначну вимогу — служба охорони праці підпорядковується безпосередньо роботодавцю.

Як організувати роботу СОП на малих та середніх підприємствах

додаток

Статичний блок для запитань-відповідейСтатичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про навчання з питань охорони праці

Скачайте зразок наказу про організацію навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві. Цей зразок, розроблений експертом, можна швидко адаптувати до умов вашого підприємства
33160

Як здійснюється навчання з питань охорони праці посадових осіб

Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб є важливою складовою в системі охорони праці. Роботодавцю потрібно організувати відповідне навчання з питань охорони праці посадових осіб, трудові обов’язки яких пов’язані з організацією робіт на підприємстві. Дізнайтесь про все необхідне зі статті
21680

Зразок наказу про затвердження інструкцій з охорони праці в школі

Для затвердження інструкцій з охорони праці в школі керівник навчально-виховного закладу видає відповідний наказ. Пропонуємо скачати приклад такого наказу та ознайомитись із корисною тематичною інформацією
36957

Типове положення про навчання з питань охорони праці

Вимоги Типового положення про навчання з питань охорони праці стосуються організації навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників підприємства. Дізнайтесь про все, що необхідно знати, далі у статті
45098

Що таке охорона праці: організація, підпорядкування, фінансування, контроль

Організація охорони праці на підприємстві — це цілісна система прав, обов’язків та повноважень суб’єктів виробничого процесу, процедур, спрямованих на дотримання безпечного рівня виробництва, правил та нормативних вимог, які регулюють питання найманої праці
105175