Виплати найманим працівникам у разі смерті роботодавця

890

Запитання

Хто має виплатити кошти найманим працівникам у разі смерті роботодавця — приватного підприємця?

Відповідь

Відповідно до ст. 99 Податкового кодексу України виконання грошових зобов’язань та/або погашення податкового боргу фізичної особи (зокрема фізичної особи — підприємця, фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність) у разі її смерті або оголошення судом померлою здійснюється її спадкоємцями, які прийняли спадщину (крім держави), в межах вартості майна, що успадковується, та пропорційно частці у спадщині на дату її відкриття.

Адміністративна та кримінальна відповідальність фахівця з охорони праці

Згідно зі ст. 48 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» у разі смерті фізичної особи – підприємця третя особа, зокрема спадкоємець або відповідний орган виконавчої влади, може подати державному реєстратору особисто (надіслати поштовим відправленням) нотаріально засвідчену копію свідоцтва про смерть фізичної особи або витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть фізичної особи.

Отже, у разі смерті приватного підприємця всі його права та обов’язки (зокрема і щодо трудових відносин) переходять до його спадкоємців.

Термінове з наступного номера!

Виплати найманим працівникам у разі смерті роботодавця
У № 5 "Довідника"Тільки корисні статті, написані професіоналами
Як проводити інструктажі з охорони праці — повторний та позаплановий; Атестація робочих місць за умовами праці: складаємо Карту умов праці; Висота не прощає зневаги, або Як експлуатувати запобіжні пояси; Падіння з висоти: що призвело до трагедії.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідейСтатичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

План-графік проведення навчання з охорони праці на підприємстві

На підприємстві необхідно скласти план-графік проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці. План-графік навчання з охорони праці доцільно розробити напередодні нового календарного року. Які вимоги до форми цього документа — дізнайтеся зі статті
71190

Навчання з питань охорони праці

Провести навчання з охорони праці та перевірку знань за його результатами — одне із завдань служби охорони праці підприємства. Дізнайтеся про організацію та види навчання з питань охорони праці, а також завантажте готові зразки необхідних документів
124141

Наказ про навчання з питань охорони праці

Скачайте зразок наказу про організацію навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві. Цей зразок, розроблений експертом, можна швидко адаптувати до умов вашого підприємства
33338

Як здійснюється навчання з питань охорони праці посадових осіб

Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб є важливою складовою в системі охорони праці. Роботодавцю потрібно організувати відповідне навчання з питань охорони праці посадових осіб, трудові обов’язки яких пов’язані з організацією робіт на підприємстві. Дізнайтесь про все необхідне зі статті
21742

Зразок наказу про затвердження інструкцій з охорони праці в школі

Для затвердження інструкцій з охорони праці в школі керівник навчально-виховного закладу видає відповідний наказ. Пропонуємо скачати приклад такого наказу та ознайомитись із корисною тематичною інформацією
37025