Виплати найманим працівникам у разі смерті роботодавця

873

Запитання

Хто має виплатити кошти найманим працівникам у разі смерті роботодавця — приватного підприємця?

Відповідь

Відповідно до ст. 99 Податкового кодексу України виконання грошових зобов’язань та/або погашення податкового боргу фізичної особи (зокрема фізичної особи — підприємця, фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність) у разі її смерті або оголошення судом померлою здійснюється її спадкоємцями, які прийняли спадщину (крім держави), в межах вартості майна, що успадковується, та пропорційно частці у спадщині на дату її відкриття.

Адміністративна та кримінальна відповідальність фахівця з охорони праці

Згідно зі ст. 48 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» у разі смерті фізичної особи – підприємця третя особа, зокрема спадкоємець або відповідний орган виконавчої влади, може подати державному реєстратору особисто (надіслати поштовим відправленням) нотаріально засвідчену копію свідоцтва про смерть фізичної особи або витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть фізичної особи.

Отже, у разі смерті приватного підприємця всі його права та обов’язки (зокрема і щодо трудових відносин) переходять до його спадкоємців.

Термінове з наступного номера!

Виплати найманим працівникам у разі смерті роботодавця
У № 5 "Довідника"Тільки корисні статті, написані професіоналами
Як проводити інструктажі з охорони праці — повторний та позаплановий; Атестація робочих місць за умовами праці: складаємо Карту умов праці; Висота не прощає зневаги, або Як експлуатувати запобіжні пояси; Падіння з висоти: що призвело до трагедії.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідейСтатичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як здійснюється навчання з питань охорони праці посадових осіб

Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб є важливою складовою в системі охорони праці. Роботодавцю потрібно організувати відповідне навчання з питань охорони праці посадових осіб, трудові обов’язки яких пов’язані з організацією робіт на підприємстві. Дізнайтесь про все необхідне зі статті
21655

Зразок наказу про затвердження інструкцій з охорони праці в школі

Для затвердження інструкцій з охорони праці в школі керівник навчально-виховного закладу видає відповідний наказ. Пропонуємо скачати приклад такого наказу та ознайомитись із корисною тематичною інформацією
36922

Типове положення про навчання з питань охорони праці

Вимоги Типового положення про навчання з питань охорони праці стосуються організації навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників підприємства. Дізнайтесь про все, що необхідно знати, далі у статті
45056

Що таке охорона праці: організація, підпорядкування, фінансування, контроль

Організація охорони праці на підприємстві — це цілісна система прав, обов’язків та повноважень суб’єктів виробничого процесу, процедур, спрямованих на дотримання безпечного рівня виробництва, правил та нормативних вимог, які регулюють питання найманої праці
105149

Положення про службу охорони праці

Типове положення про службу охорони праці є одним з основних нормативно-правових актів з управління охороною праці на підприємстві. Дізнайтесь зі статті про основні вимоги цього положення
42708